Hlášky II

2. june 2017 at 23:36
2.časť, lebo ani za páno mi nechcelo to dať na 1 článok


*biológia, kde som bola nachladená, ale smrdelo tam čosi*

Lucy: "Síce mám upchatý nos, ale ten smrad cítim."

Alex *zdvihne ruku a ovonia si podpazušie*

Lucy: "To nie ty!"


"Kto je džokej?"

"Ten pes, čo jazdí na koňoch!"


biologička: "Vy idete do Škandinávie? Kúpte mi magnetku!"


biol.: "Rada pozerám tie veštecké programy a s mužom sa na nich smejem, ako ľudia dokážu takému čosi veriť. Jedna raz veštila, a veštila a sa dali do rozhovoru a hovorí"Ja sa zaujímam o somatológiu (veda o stavbe ľudského organizmu) a vám aj poviem, čo vám je. Toten očný nerv vám tlačí na krčnu chrbticu." Očný nerv, ktorý ide od očí rovno do záhlavného laloku a je asi 10 cm nad krkom. Ale tlačí."


biol.: "Nosím dieťa, muž bol prekvapený,syn už na svete a muž stále prekvapený."


*bio preberáme sluch* "Sa kvôli nemu budem musieť naučiť znakovú reč,bo bude hluchý jak poleno na staré koleno."


biol.*o synovi ironicky* : "To mám najradšej, keď sopeľ zelený a vykýchne až po bradu."


biol.*o mature* : "A ke´d už vidím, jak ten tam paralyzovane sedí, tak ku nemu prádem, či žije."


biol.: "Sme vyjedali tie kôstky z jabĺk, vraj sú jedovaté, ale nie v malých množstvách. Veď žijem, nie?"


biol.: "Keď hovoríme o baktériách... Môj muž rozpráva viacej ako ja."


SLOVINA

uč.: "No čo je pomenované podľa Kukčína?"

ž."Kukučkové hodinky?"


uč.: "Veď viete, ako to chodí v rozprávkach, princ dostane pol kráľovstva, čo možno chcel, princeznú za ženu, čo možno nechcel."


uč.: "sa tu tak nudím, tak som si začala kresliť kvietok a pozerám, Boris, to tvoja písomka."


uč.: "Šimon, učil si sa na písomku?"

Š.: "Na ktorú?"


"Poznáte tú rozprávku, kde hrdinka môže ísť do 12. komnaty, ale do 13. už nie?"

žiak: "Harry Potter?"


*Boris je nachladený*

uč.: "To na koho si tu slintal, pľul, kýchal?"


uč."Čo znamenajú v dráme tie slová v zátvorkách?"

Val.: "Titulkypre hluchonemých?"


uč. "Kým ty dôjdeš k druhej replike...."

Peťo: "Republike?


uč.*zastupujúca* "A vy ste čo, Erik?"

E." *otrávene* "Ježiš."


*spolužiak si spieva na motívy Mamma mia*

Peťo: "Mama zmija, otec pijavica, brat had a ja malá jašterica!"


"Koľko múz poznáte?"

"Jednu."

"A ktorú?"

"Tá, čo ma kopla."


"Napíš nejaký epos."

*Boris píše* "Má má ráda." (Rámájána)


uč.: "Tí prváci ani nevedia, čo je to monumentalizácia diela. Mi jeden písal: monumentálne stavby ako Bratislavský hrad."


"Obsahuje prvky gagaizmu." (dadaizmu)


učiteľ: "Inak, tí Francúzi nevedia písať. My povieme Supó a oni píšu Soupault."


"Čo je to defenestrácia?"

"Násilné vyhodenie z balkóna."


uč.: "Vy čo robíte? Tu chémia, tam matika."

Peťo: "Basorkaňoš."


uč.: "Dva písomky? Dva?"

Peťo: "Hej, ne? Ša ten pisom."


"Vpredu máto čo na Zlatých stránkach?"

"Motto?"


uč. "Funkcia poštovej poukážky je aká?"

"Radostná."

uč. "A cieľ aspoň?"

"Zaplatiť."


"A teraz mi povedzte, ako prepísať diktát na triednicka hodina, aby aspoň sa to začínalo na dik."

Peťo: "Dik triednicka."


uč."Niektorí moji kolegovia sú takí dobrí, že stihnú dať písomku z morfológie na začiatku a aj na konci hodiny."

Val.: "Ešte aj v strede hodiny, pre istotu."


uč."Chceš vedieť význam slova harpya? Hneď predvediem!"


uč."Kolegyňa *matikárka* chýba-"

Erik: "Stal sa zázrak!"


*spolužiak mal prečítať text svižne a rýchlejšie kvôli takej postave a on.* Jabysomtisynmôj-"

"Filip, rýchlejšie. nie rap."


Učiteľ občianky: "Aký je štát?" - chcel definíciu

Ž: "Jednotný?"

Uč.: "... Skús to povedať na východnej Ukrajine (boje o Krym a pod.)


Občianka (ideologizácia) - uč: "Napríklad taký fašizmus, kde Árijci boli tí lepší, a mali aj isté črty: vysokí, s atletickou postavou, modrookí, svetlovlasí, čistý Hitler."

Spolužiačka nasrdená: "A mne nedáš 10€?! Čo ti mama robí? Ti zakazuje ísť do posilky a ja ti pomáham, domáce - prestaň mi kresliť po zošite!"


Uč: (sme si mali opravovať sami) "Čo si dostal?"

Žiak:"3."

Uč.: :Kto ti opravoval?"

Spolužiak hrdo: "Ja!"

Uč.: "Kamarát."


Občinár: "Cigarety tiež od socíku sa nezmenili, všade kúpite rovnako, nie?"

Spolužiak: "Áno."

Obč.: "Trafená hus zagágala."


Obč.: (berieme trhový mechanizmus) "Ak vzrastie cena piva, čo kúpiš?"

Žiak: "Vodku."

obč.: "Tak asi nie, na pollitre to pijú ďaleko na východ od nás."


Obč.: (vyvoláva na odpoveď): "*nejaká otázka z konkurencie a výrobných faktorov* No poď, Šimon, porozprávame sa."

Š.: "Ale prečo?"

Obč.: "Podľa abecedy: A, B, Š."

Š.: "Prečo?"

Obč.: "Si mi padol do oka."

Š.: "Ako?"

Obč.: "No poď... Takže...Aká bola moja prvá otázka?"


Obč.: "Načo vám vôbec dali tie učebnice? No, ak by ste chceli aj do nich pozrieť, tak to predýchajte, ono to prejde."


Tiež z občianskej, ale neviem, kto to už povedal: "Kde je svetlo, tam sa rodia ľudia, v tme sa pripravujú."


"Koľko si vody pil?"

"Ta... Málo."

"A ty čo chceš byť kaktus?"


"A keď ti dám 4, tak to si bol vlastne dosť statočný, nie?" 4-dostatočný


Obč.: "Keď by chceli na nás pustiť bombu." - Islamský štát

Val.: "Tak to veľa štastia, oni ani mapy nemajú."

S.: "Odpália to do Slovinska."


Obč.: "Ako patológ: Operácia sa podarila, pacient umrel."


Obč.: V renesancii boli hlavní tí Batmani (kňazi, mníšky,...)."


Obč.: "Kto je človek? Skúste ho popísať fyzikálne."

Ž.: "Má vysoký odpor k práci:"


Katka: *preberali sme anglické dejiny na dejáku* "Tie divné čísla... To oni mali na výber len 3 mená?"
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement